niedziela, 8 stycznia 2017

Najlepsza maskara!


Siemaneczko moi drodzy!
Dzisiaj post nie będzie stosunkowo długi , ponieważ opisze maskarę, która mi się naprawdę sprawdza. Dlaczego nie długi? Nie umiem się rozpisywać na temat kosmetyków, ale mega chce wam polecić ten tusz.
Maskara jest z Maybelline i jest to Lash sensational luscious with oil blend (ahhh długa nazwa )
tusz jest świetny. Nie dziwie się, że jest polecany przez tak wiele osób.Bardzo łatwo można uzyskać efekt długich i grubych rzęs. Nie osypuje się co jest jej plusem a po wyschnięciu nie czuje, że mam coś na rzęsach co mnie naprawdę cieszy, ponieważ po moim ostatnim zakupie nie można tego powiedzieć. Dodatkowo strasznie podoba mi się opakowane, które jest nie okłamujmy się śliczne.
Maskara ma 9,5 ml i kupiłam ją coś za około 23 zł chyba na promocji w Rossmannie. Według mnie jest świetna i jest narazie moją ulubioną.

Mam nadzieję, że post się wam podoba.
Do zobaczenia niebawem <3
Patson

7 komentarzy:

  1. Miałam tą różową wersję ale nie wiem czy ją kupię ponownie raz wyglądała świetnie na rzęsach a raz fatalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat szukam idealnej mascary :) cena jest fajna, więc chętnie ją wypróbuję :)

    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o chyba spróbuję!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam ja kiedyś i nie przypadła mi do gustu( strasznie po niej bolały mnie oczy)
    Ale jeśli tobie pasuje to niech ci służy !!! :)
    Zapraszam do mnie -klik

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam przyjemności spróbować, ale skoro polecasz to może przy następnej promocji się skuszę. OD siebie mogę polecić Loreala, tą efektem moytla. Świenie rozdziela, wydłuża i pogrubia, ma fajną szczoteczke i super wygląda na rzęsach :D

    OdpowiedzUsuń