piątek, 30 grudnia 2016

HAUL WYPRZEDAŻOWY

Siemka moi drodzy. Trochę mnie tu nie było. Nie będę się tłumaczyć , bo uważam , że to bez sensu. Po co rozpisywać się przecież na błahe tematy? Najważniejsze, że już jestem i posty będą dodawane regularnie. Plan mam obecnie do 15 stycznia i cały czas pracuje nad kolejnymi pomysłami. Mam nadzieje, że mi się uda powrócić do takiej regularności jaka była kiedyś. Były pytania o kolejne części codziennej rutyny. Otóż na pewno czwarta część zostanie opublikowana w poniedziałeka co do kolejnych musicie dawać mi znać w komentarzach. Muszę wiedzieć czy chcecie czytac to opowiadanie i poznawać dalszą opowieść Adelajdy.
Nie przedłużając dłużej zaczynajmy:


 KURTKA H&M
ROZMIAR 38
CENA 50 ZŁ


 BLUZKA ZARA
ROZMIAR 164CM
CENA 12,90 ZŁ


 DRESY BERSHKA
ROZMIAR S
CENA 24,90 ZŁ


 CZAPKA SINSAY
CENA 14,90 ZŁ


BLUZA BERSHKA
ROZMIAR S
CENA 29,90 ZŁ

Mam nadzieję, że post wam się podobał. Muszę przyznać, że brakowało mi tego pisania. Mimo tak długiej przerwy wy dalej wchodziliście na mojego bloga za co jestem wam wdzięczna i teraz łączna liczba wyświetleń wynosi już ponad 6000!!!!
Jest to dla mnie niesamowite. Dziękuje wam bardzo i oby tak dalej.
Wpadajcie na mojego instagrama i inne media społecznościowe.
Do zobaczenia niebawem
Patson

19 komentarzy:

  1. Świetnie ubrania! Mega jest ta czapka :))
    Może wspólna obserwacja? Zajrzyj do mnie daj znać ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :D
    Fajne dresy ;)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Bardzo podobają mi się dresy! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, zwłaszcza bluza z Bershki jak i czapka z Sinsa'ya :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzyłam na tę kurtkę w H&M, ostatecznie zdecydowałam się na klasyczną, czarną :) Bluza z Bershki bardzo fajna!
    Zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kurteczka jest świetna, nie wierzę, że kosztowała tylko 50zł! U mnie w h&m nie była tak przeceniona:((

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z Zary za 13 zł? Że mnie tam nie było :P Świetna bluza i czapka :)
    Pozdrawiam :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde wreszcie już po mału zapomniałam jak ty super piszesz 🤗 dziękuje za to posta jedyny plus w dzisiejszym dniu 😶😚

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bomberka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka i dresy spodobały mi się najbardziej:)
    Wspaniałe zakupy!
    Gratuluję blogowych sukcesów:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne rzeczy, też mam taką bomberkę khaki. :))

    Obserwujemy?
    ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza jest bardzo ładna :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog, jednak mogłabyś popracować troszkę nad zdjęciami
    <33

    mój blog

    OdpowiedzUsuń