wtorek, 22 listopada 2016

Szampon Radical-Nowy must have?



Hejka !!!馃憪馃惗馃帀
Dzisiaj zaproponuje wam co艣 mega nowego u mnie czyli szampon firmy Radical. Jest to szampon zio艂owy, sk艂ad ma super,j jest delikatny, dlatego pasuje nawet do najwra偶liwszej sk贸ry g艂owy. Specjalnie dla os贸b z w艂osami s艂abymi i sk艂onnymi do wypadania. Po d艂u偶szym u偶ywaniu w艂osy maj膮 by膰 grubsze, mocniejsze i mniej wypada膰 a fajny , zio艂owy sk艂ad nie podra偶nia膰 sk贸ry. U偶ywam ten szampon ponad dwa tygodnie codziennie i jestem zachwycona. W艂osy wypadaj膮 mi stanowczo w mniejszej ilo艣ci (wcze艣niej tego by艂y setki) dodatkowo s膮 przyjemne w dotyku i proste do rozczesania.
Produkt jest dost臋pny raczej wsz臋dzie i kosztuje kilka z艂otych. Wed艂ug mnie jest warty naprawd臋 du偶o, bo to co on robi z moimi w艂osami jest naprawd臋 cudowne. Warto doda膰, 偶e nie puszy w艂os贸w. Jest 艣wietny do stosowania codziennego ze wzgl臋du na naturalny sk艂ad. Nie wiem jak wy, ale ja myj臋 g艂ow臋 codziennie i jest to dla mnie cudowne rozwi膮zanie 馃榿

Mam nadziej臋, 偶e post wam si臋 podoba. Pod koniec tygodnia postaram si臋 doda膰 kolejn膮 cz臋艣膰 opowiadania, a narazie dzi臋ki za przeczytanie 馃槈

Do zobaczenia niebawem馃挄
Patson



12 komentarzy:

  1. Ciekawy szampon, jeszcze go nie mia艂am ale mo偶e si臋 skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja dos艂ownie trzy tygodnie sko艅czy艂am ten szampon i musz臋 powiedzie膰, 偶e si臋 bardzo zawiod艂am. Tak samo by艂o z tym samym szamponem, ale fioletowym (do w艂os贸w przet艂uszczaj膮cych). W艂osy myj臋 co 3 dni, a w trakcie u偶ywania tych szampon贸w by艂am zmuszona my膰 je co 2 dni :/
    Ciesz臋 si臋 jednak, 偶e Ty jeste艣 z niego zadowolona :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Maybe follow for follow? :) If you agree, follw me, let me know and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pi臋kny blog *.*

    Co艣 czuj臋, 偶e b臋d臋 tu wpada艂a cz臋艣ciej :*


    Co powiesz na wsp贸ln膮 obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mia艂am go i w og贸le mi nie my艂 w艂os贸w :(

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja bardzo lubi臋 mgie艂k臋 do w艂os贸w z tej serii.

    OdpowiedzUsu艅
  7. U偶ywa艂am tego szamponu, i na moich w艂osach dzia艂a艂 cuda :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jaki艣 czas temu u偶ywa艂am tego szampony i fkatycznie dobrze od偶ywia艂 on w艂osy, by艂y bardzo 艂atwe w rozczesywaniu po nim! :)

    Oczywi艣cie obserwuj臋 je艣li spodoba Ci si臋 m贸j blog, by艂oby mi mi艂o gdyby艣 zrobi艂a to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kojarz臋 ten szampon, ale nigdy go nie u偶ywa艂am bo nie mam takiej potrzeby. Dobrze wiedzie膰, 偶e dzia艂a :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja bardzo lubi臋 ten szampon :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅