niedziela, 27 listopada 2016

"Codzienna rutyna" #3

Nareszcie sobota. Mogę sobie dzisiaj trochę dłużej pospać. Uwielbiam spać. Jestem naprawdę wielkim śpiochem. Dzisiaj umówiłam się z Blanką do kina na jakąś komedie, bo w sumie tylko taki gatunek filmu mnie interesuje. Film nazywał się "Weselny czas" i przypuszczałam, że może być dość zabawny. Z wesela może zrobić się całkiem niezła komedia to uważam za oczywiste. Czekałam na nią koło 20 minut. Wspominałam już jak nie lubię kiedy ktoś się spóźnia? No właśnie. Oczywiście kiedy przyszła to przeprosiła mnie za wszystko. Trochę za długo zajęło jej spotkanie z Jankiem, który był jej chłopakiem a moim dobrym przyjacielem. Z Jankiem znałam się dłużej jak z Blanką, ponieważ od początku gimnazjum. Od razu znaleźliśmy wspólny język. Czekając na przystanku na autobus Blanka próbowała jeszcze raz przekonać mnie na wrzucanie moich piosenek do internetu, ale ja zmieniłam szybko temat. Nie chciałam, żeby mnie męczyła, albo aby powstała kłótnia. Kiedy autobus przyjechał wsiadłyśmy do niego. Jadąc śmiałyśmy się z wakacyjnych pomysłów Janka, który chciał zabrać Blankę na Malediwy! Było oczywiste, że ten pomysł się nie uda, no ale może kiedyś. Nagle poczułyśmy gigantyczne uderzenie, które zmieniło nasze życie na zawsze.


Hejka !!!
Jestem ciekawa czy chcecie, abym wstawiała dalsze części codziennej rutyny, oraz co myślicie o moim pisaniu?

Do zobaczenia niebawem <3
Patson

6 komentarzy:

  1. Czekam na kolejny rozdział! ;)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz wstawiać kolejne codzienne rutyny tylko koniecznie ze zdjeciami, żeby było ciekawiej :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością na następne :P

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że wstawiaj dalej. Teraz nie będę mogła się doczekać następnej części, dlaczego zakończone w takiej akcji. :) Pisz więc jak najszybciej.
    Pozdrawiam serdecznie ♡

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati, szybko 😂😂 uratuj mnie choć na chwilę od czytania lektur szkolnych 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Żałuję, że dotarłam to tak późno.. Soko, nadrobię zaległości ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń