niedziela, 9 października 2016

Trylogia czasu - czyli recenzja


Siemaneczko moi drodzy  👐
Witam wszystkich na moim blogu. Cieszę się ,że mogę nareszcie napisać tego posta. Dlaczego? Ponieważ już nie mogłam się doczekać , kiedy podzielę się z wami moją opinią na temat trylogii Kerist Gier.
Szczerze wam powiem, że nie lubię fantastyki, ale w tych książkach nie przeszkadzała mi ona w ogóle , a nawet dawała taką fajną akcje i tajemniczość. Niestety zdjęcia książek są tutaj z Google , ponieważ książki wyporzyczałam w bibliotece miejskiej i musiałam je oddać . Ich cena z tego co się orientuję to ponad dwadzieścia złotych (ale pewna nie jestem ). Myślę, że jeżeli lubicie dobre książki to jest to coś dla was 😉😃.
 
Krótko na temat fabuły 😁 :
Guendolyn to normalna dziewczyna, która po szesnastych urodzinach zaczyna mieć nienormalne życie, które zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni. Dziewczyna ma powoli dość zagadek, tajemnic. Nie wie jeszcze , że wraz z Gideonem ,który jest jej toważyszem będą musieli walczyć nawet o własne życie. Czy miłość im pomoże ? Czy zło zostanie pokonane?
Tego musicie dowiedzieć się sami 😊

Mam nadzieję ,że post wam się podoba. Zapraszam do komentowania ✍=😁
Oraz obserwacji (jeżeli blog ci się podoba 😊)
Zapraszam również do odwiedzenia mojego instagrama i snapchata 😉
Do zobaczenia niebawem💕
Patson

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tych książkach, ale w wolnym czasie chętnie się czegoś o nich dowiem ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych książkach i chciałam nawet je przeczytać :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam fantastykę, także ta trylogia jest jak najbardziej dla mnie :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą serię :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciaz nie znajduje czasu na ksiazki, mam juz nawet kilka kandydatek.
    Dopisuje Twoje do listy. I wierze ze pewnego dnia sie przelamie!
    :)
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam trylogię czasu i oczywiście oglądałam filmy - obecnie czekam na 3 część która ma się ukazać w tym roku :) Post bardzo fajny i czekam na kolejny. W wolnej chwili zapraszam do mnie ;) Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam, ani nie słyszałam o tej trylogii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą trylogię w domu i bardzo mi się podoba choć trochę młodzieżowy klimat. Ponoć nie idzie już nigdzie kupić tych książek i ludzie sprzedają je za wielką kasę :)

    OdpowiedzUsuń