środa, 19 października 2016

Obgadywanie i wyśmiewanie się

Siemka moi drodzy 👐
Wiem , że nie mam jakiegoś mega dużego grona odbiorców i wiem też , że ten post nie dojdzie do takiej ilości osób do jakiej bym chciała. Cieszę się , że i tak go przeczytacie i jestem bardzo ciekawa waszej opinii. Oczywiście zostawcie ją w komentarzach.


Dzisiaj chciałabym poruszyć według mnie trudny temat jakim jest ciągłe obgadywanie , wyśmiewanie się. Osobiście jestem mimo wszystko dość nieśmiałą osobą i trudno mi jest odpowiedzieć jak ktoś mnie obraża ,wyśmiewa się że mnie. Oczywiście staram się z tym walczyć, ale warto dodać , że wiele razy nawet płakałam przez taką osobę. Niektórym ludzią sprawia przyjemność wysmiewania się z innych co według mnie jest poprostu absurdalne. Jak człowiek może śmiać się z człowieka ? Czy serio niektórzy nie widzą , że wszyscy jesteśmy tacy sami? Ja mam wady i ty masz wady i on , ona też mają wady. Zaskoczeni? Świat też nie jest bez wad , ponieważ moi drodzy gdyby tak było obecnie pisałabym tego posta zupełnie o czym innym.


Mnie na przykład rani jak ktoś się śmieje z tego , że prowadzę bloga. Nigdy na nim nie był , nie widział co tu pisze oraz jak wygląda , ale jest to naprawdę super powód do śmiechu. Niektórzy uprawiają sporty, inni chodzą na jakieś kółka plastyczne, aktorskie a ja prowadzę bloga. Nie wiem czy jest tu jakikolwiek powód do kpin. Owszem może się on komuś nie podobać mi też nie podobają się wszystkie blogi , ale odrazu nie śmieje się , bo np ten temat mnie wogóle nie interesuje. Poprostu już więcej w to miejsce nie wchodzę.


Ze znajomymi też może być problem. Staram się niektórych nie słuchać i traktować jak powietrze, kiedy słyszę jakieś docinki na temat mojego bloga. Powiem wam ,że jest to chyba najlepsze rozwiązanie.
Starajmy się być mili i uprzejmi a prawdopodobnie również będziemy tak traktowani 😁

Mam nadzieję ,że taki pogadankowy post wam się spodobał. Mam taki mały pomysl, że jeżeli pisze książkę to może mogłabym (jeśli chcecie ) oprócz takiego zwykłego posta wstawiać jeszcze fragment książki. Napiszcie mi co myślicie na ten temat.
Do zobaczenia niebawem 💕
Patson

19 komentarzy:

  1. podoba mi sie ten post i w jaki sposob do tego calego tematu doszlas. powiem ci, ze ja tez tego nie nawidze, ale nie obchodziloby mnie co ludzie o moim blogu mysla, jezeli widza jakis powod do smiechu to prosze bardzo niech sie smieja, ja dobrze wiem, ze ja lubie to robic i chce to robic, dlatego na pewno bym z tego nie zrezygnowal, tylko dla tego, ze inni sie smieja. po prostu nie nawidze takich osob, im sie wydaje, ze sa cool. a tak naprawde to tego cooool bardzo duzo im brakuje. tez znam paru taki ludzi z mojej szkoly i powiem ci, ze t wszystko zasluga przyjaciol, przez falszywych przyjaciol ludzie sie zmieniaja na gorsze. dlatego glowa do gory, nie jestes sama! czekam na post z twojej ksiazki i obserwuje :)))


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie tacy już są i nie należy się tym przejmować, bo to strata czasu, sama się o tym nieraz przekonałam. :) Buziaki ;*

    xxveronica.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) Na pewno osiągniesz to czego pragniesz :D
    A docinkami nie ma co sie przejmować, to Twoje życie i nikt nie będzie Ci mówił jak masz życ :)
    U mnie jakoś nikt się nie śmieje z powodu bloga :P

    Zapraszam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie napisany post, trzymam za ciebie kciuki, nie ma co sie przejmowac nieuzasadniona krytyka innych- pamietaj!
    buziaczki

    odpowiadam na każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. poza tym, co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki!

    odpowiadam na każdą obserwację http://justemsi.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie ma co się przejmować innymi, bo jeśli prowadzenie bloga sprawia Ci przyjemność to to rób, a nie patrz na innych bo to nie ich życie tylko Twoje i to Ty masz być szczęśliwa, a pewnie za parę lat nie będziesz miała styczności z tymi ludźmi i oni w końcu może się ogarną, że powinni się zając swoim życiem, bo najłatwiej się z kogoś śmiać, a samemu nic nie robić ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam oddać obserwację, bo napisałaś, że obserwujesz, ale nie mam Cie w obserwowanych :<
      Daj znać, może wyszedł jakiś błąd! :)

      Usuń
  7. Nie przejmuj się takimi osobami i rób to co kochasz. Pisanie bloga to absolutnie nie powód do wstydu czy smutku. Rób dalej to co robisz, bo wychodzi Ci to świetnie. Pisząc bloga i książkę rozwijasz swoje umiejętności i umiesz się swobodnie wypowiedzieć, a niektóre osoby nie potrafią nawet sklecić zdania. Jeśli inni hejtują Cię i wpiepszają się w Twoje życie to oznacza, że muszą strasznie się nudzić i szukają atrakcji u innych.
    Bardzo chętnie poczytam Twoje opowiadania. :)
    Pozdrawiam cieplutko i nigdy się nie poddawaj

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co się przejmować ludźmi, trzeba dalej robić swoje, ja też się zawsze bardzo przejmuję ale staram się z tym walczyć ;) buziaki:*
    Oczywiście obserwuję ;)
    https://marta-kom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pati pozdrawiam serdecznie ! Czytam na bieżąco i nie przestanę...Twoje słowa twoje podejście do życia jest cudowne ! Dziękuje ci za to ... A książkę to jak najszybciej dodaj, bo nie jestem cierpliwym człowiekiem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku strasznie mi miło i dziękuję 💕
      1 rozdział powinnam dodać najpóźniej jutro pozdrawiam 😁

      Usuń
  10. Zgadzam się z tym, że jeśli komuś się coś nie podoba to niech na to nie patrzy, a nie komentuje i wyśmiewa. W końcu można zrobić coś pożyteczniejszego ze swoim czasem niż ciągłe krytykowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne zdanie do Ciebie w tym temacie ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNE ZDJĘCIA <3
    widać,że masz dużo ciekawych pomysłów na posty i bardzo mi się to podoba :)
    czekam na więcej !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ale już tak jest. Tym osobom, które się wyśmiewają należy współczuć, że mają tak nudne życie i interesują się czyimś. Trzeba pamiętać, że to nasze życie a głupie docinki i obgadywanie są tylko z zazdrości. Wiem, że nie jest łatwo się nie przejmować ale trzeba próbować. Nikt za nas życia nie przeżyje. A jeśli robimy to co lubimy / kochamy to miejmy gdzieś opinie innych :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma się czym przejmować, życie przed Tobą jeszcze nie raz spotkają Cię jakieś przykre sytuacje, nie można popadać w paranoję i przyjmować takich słów do siebie. Ze mnie tez się śmiali jak nosiłam uszyte rzeczy jak miałam 15 lat. Po czasie zauważysz, że jeszcze cię będą podziwiać!!!

    OdpowiedzUsuń