niedziela, 2 pa藕dziernika 2016

Nowe kosmetyki do piel臋gnacji




Hejka,hejka馃憪
Co tam porabiacie? No i jak tam szko艂a? Powiem wam szczer ze , 偶e u mnie jest ci臋偶ko. Na dodawanie post贸w mam czas tylko w weekend co jest dla mnie troch臋 przykre.Ten tydzie艅 prawdopodobnie b臋dzie troch臋 l偶ejszy , wi臋c my艣l臋, 偶e wrzuce jaki艣 post w tygodniu馃榿.
Przechodz膮c do meritum dzisiejszego posta chc臋 wam pokaza膰 jakie kosmetyki do piel臋gnacji kupi艂am sobie w ostatnim czasie馃檶.

1) Od偶ywka dodaj膮ca obj臋to艣膰 w艂os贸w z Garniera

 2) Tonik przeciw w膮grom z Clean&Clear

3) Od偶ywka do paznokci z Eveline

4) Garnier czysta sk贸ra ,tonik przeciw w膮grom

5) Maseczka naprawcza z Rival de Loop

6) Maseczka z szar膮 glink膮 z Ziaji

 7) Maseczka z bronzow膮 glink膮 z Ziaji


Mam nadziej臋,偶e post wam si臋 podoba.Zapraszam do komentowania ✍=馃榿
Oraz obserwacji (je偶eli blog ci si臋 podoba馃槉)
Zapraszam r贸wnie偶 na mojego instagrama i snapchata 馃憤

Do zobaczenia niebawem 馃挄
Patson

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, 偶e kosmetyki b臋d膮 Ci si臋 dobrze sprawowac. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cze艣膰 kochana! Zaobserwowalam Twojego bloga:) Z tych kosmetykow zdecydowanie przydalo by mi sie to serum do paznokci, gdyz moje sa wlasnie kruche i 艂amliwe. A tej od偶ywki do wlosow w celu zwiekszenia obj臋tnosci nie potrzebuje, gdyz od dziecka mecze sie z gestymi, pusz膮cymi sie wlosami. Kiedys uwazalam to za problem, teraz za powod do dumy!
    Pozdrawiam cieplutko!!:*
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tonik z garniera i od偶ywka z eveline s膮 zdecydowanie najlepsze! :D Reszta te偶 super ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsu艅
  4. Chyba jestem jedn膮 z niewielu os贸b kt贸re nie bawi si臋 w kosmetyki :/ Co艣 jest ze mn膮 chyba nie tak :|
    M.脫.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kocham maseczki z ziaji ;)
    Obserwuj臋, i licz臋 na rewan偶 :D

    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsu艅
  6. U mnie sprawdzi艂a si臋 od偶ywka Eveline 8w1 ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsu艅
  7. U偶ywam niekt贸re kosmetyki kt贸re pokaza艂a艣, sprawdzaj膮 mi si臋 dobrze :)

    Zapraszam :*
    M贸j blog
    <--- Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawi膰 linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsu艅