poniedzia艂ek, 5 wrze艣nia 2016

Puder firmy Manhattan


Hejka,hejka馃憪
Witam wszystkich serdecznie ponownie na moim blogu 馃檶 (Je偶eli jeste艣 tu pierwszy raz to r贸wnie偶 bardzo mi mi艂o 馃槑馃槈)
Dzisiaj musz臋 wam poprostu opowiedzie膰 o produkcie firmy Manhattan .Jest to puder o nazwie Soft Compact Powder ,kt贸ry poprostu uwielbiam. Uwa偶am ,偶e daje super efekt i jest poprostu moim niezb臋dnikiem kiedy akurat mam ochot臋 co艣 zrobi膰 z moj膮 twarz膮.(Ustalmy ,偶e nie jest to cz臋sto 馃槄)

Kolor jaki posiadam to numerek dwa czyli Sable i my艣l臋,偶e jest dobry do koloru mojej cery.Dodam jeszcze ,偶e strasznie podoba mi si臋 jego opakowanie.Jest takie dosy膰 skromne,ale efektowne馃憣
Jego koszt to co艣 ko艂o 22z艂.Kupi艂am go w Rossmannie.


Mam nadziej臋 ,偶e post wam si臋 spodoba艂 馃槆
Zapraszam do komentowania
✍=馃榿
oraz obserwacji 馃檶 (je偶eli oczywi艣cie blog ci si臋 podoba)

Wpadajcie r贸wnie偶 na mojego instagrama i dodawajcie mnie na snapie. B臋dzie mi naprawd臋 bardzo mi艂o 馃榿

Do zobaczenia niebawem 馃挄
Patson

5 komentarzy:

  1. Nie u偶ywa艂am tego, osobi艣cie jestem wierna sypkiemu z Manhattanu (ten z niebieska nakr臋tk膮). matuje na d艂ugo i jest bardzo delikatny, polecam :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jeszcze nie spotka艂am si臋 z tym pudrem, ale mo偶e kiedy艣 go wypr贸buj臋 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja kocham wr臋cz puder ry偶owy, ale bardzo du偶o dziewczyn chwali r贸wnie偶 ten! :) Ciesze si臋, 偶e na Ciebie trafi艂am! Z przyjemno艣ci膮 obserwuje! <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jejku dzi臋kuj臋 za tak mi艂e s艂owa 馃挄馃榿.Ch臋tnie wpadn臋 do ciebie 馃槈

      Usu艅
  4. Do艣膰 d艂ugo u偶ywa艂am tego pudru, ma fajny kolor, ale niestety matowi na kr贸tko. Mimo, 偶e fajnie kryje, to niestety by艂 nie dla mnie :/

    Zapraszam do mnie:
    rosegoldplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅