pi膮tek, 16 wrze艣nia 2016

Maska oczyszczaj膮ca Ziaja

Hejka 馃憪
Przepraszam was,偶e w trakcie tygodnia nie by艂o 偶adnego posta,ale ostatnimi czasy troch臋 choruje i nke mia艂am si艂y nic wam doda膰 a nie chcia艂am nic robi膰 na odwal si臋.Mam nadziej臋,偶e to rozumiecie 馃榿.
Dzisiaj przychodz臋 do was z opisem maski oczyszczaj膮cej firmy Ziaja.Mam ma艂y problem z tr膮dzikiem ,dlatego postanowi艂am pokupowa膰 i przetestowa膰 kilka masek.Zamierzam i艣膰 do kosmetyczki na usuwanie tych wszystkich pryszczy i my艣l臋,偶e zrobi臋 to jeszcze w tym miesi膮cu,dlatego mo偶ecie si臋 spodziewa膰 r贸wnie偶 takiego posta za jaki艣 czas.
Przechodz膮c do maseczki jest ona z dodatkiem szarej glinki,dlatego ma fajny szary kolor.Konsystencja r贸wnie偶 przypad艂a mi do gustu.Og贸lnie bardzo lubi臋 produkty z Ziaji i uwielbiam je testowa膰,poniewa偶 chyba nigdy nie by艂am niezadowolona.
Wracaj膮c do produktu przeznaczony jest do cery mieszanej ,t艂ustej i tr膮dzikowej .
Z tego co widzia艂am jest jeszcze na pewno nawil偶aj膮ca ,bo mia艂a j膮 moja siostra i do jeszcze jednego typu cery ,ale niestety tego ju偶 nie pami臋tam .
Maseczk臋 powinni艣my trzyma膰 na twarzy ko艂o 10-15 min.
Osobi艣cie trzymam j膮 ok.20 ,偶eby dobrze wysch艂a ,potem nale偶y j膮 sp艂uka膰 letni膮 wod膮 co r贸wnie偶 robi臋.Dosy膰 dobrze si臋 zmywa i zostawia fajn膮 tak膮 jakby g艂adk膮 cer臋.Stosowa艂am j膮 jako艣 czas co drugi dzie艅 i musz臋 przyzna膰, 偶e pryszczy na pewno by艂o mniej.Jej koszt to 1,59 z艂.Kupi艂am j膮 w Rossmannie.

Mam nadziej臋,偶e post wam si臋 podoba.Zapraszam do komentowania ✍=馃檶
Obserwacji (je偶eli blog ci si臋 podoba 馃槃馃憣)
I wpadania na instagrama ( patrycja_popiolek)
Jak r贸wnie偶 snapa (patsonblog )

Do zobaczenia niebawem 馃挄
Patson

20 komentarzy:

  1. Genialny pomys艂 na domowe spa! :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam takie domowe spa, super post ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Lubi臋 produkty Ziaja - naprawd臋 niedrogie i dobrej jako艣ci.

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super sprawa :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Musz臋 j膮 wypr贸bowa膰! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ostatnimi czasy r贸wniez mam straszny wysyp pryszczy ha ha, nie wiem z czym to jest zwi膮zane, ale juz nie radz臋 sobie. Mo偶e wypr贸buje t膮 maseczke i mo偶e sprawdzi si臋 na mojej sk贸rze. Dzieki za polecenie!:)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja te偶 mam ma艂y problem z tr膮dzikiem ale od niedawna kupuj臋 pewien 偶el do mycia twarzy i mam po nim du偶o mniej pryszczy ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ziaja,to jedna z moich ulubionych firm. Produkty w przyst臋pnej cenie,a rzeczy rewelacyjne. Sama u偶ywam tej maseczki i jestem mega zadowolona :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsu艅
  9. uwielbiam j膮!<3 u偶ywam juz od bardzo dawna i jest genialna

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. Uwielbiam p贸艂-domowe sposoby na darmowe, domowe spa! Og贸lnie maseczki tej nie u偶ywa艂am jeszcze nigdy, jednak wydaje si臋 by膰 ciekawym produktem!
    M.脫.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  11. czasem u偶ywam i mi si臋 sprawdza, lubie ten produkt :) super post :)
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  12. Lubi臋 u偶ywa膰 produkty z Ziaji , to dobra marka.
    Lubi臋 sobie czasem zrobi膰 w domu takie domowe spa .
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  13. Zazdroszcz臋 takim osobom jak Ty, umiej臋tno艣ci pisania recenzji :) !

    OdpowiedzUsu艅
  14. Moja ulubiona zar贸wno marka jak i maseczka! Regularnie j膮 stosuje :)

    obserwuje ,zapraszam do siebie: http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ja do twarzy u偶ywam maseczki z clearskin'a i od prawie 4 lat jestem jej wierna :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅