niedziela, 25 wrze┼Ťnia 2016

Kremy piel─Ögnacyjno-ochronne dla dzieci


Hejka,hejka­čĹÉ­čÖî
Piszę do was dzisiaj kilka słów na temat codziennego nawilżania i ochrony naszej cery.
Je┼╝eli chodzi o mnie to chc─Ö poleci─ç wam najbanalniejsze rozwi─ůzanie ,aby troszk─Ö nawil┼╝y─ç nasz─ů twarz.S─ů to kremy dla dzieci,kt├│re wed┼éug mnie s─ů najdelikatniejsze dla naszej cary,poniewa┼╝ ich produkcja przeznaczona jest dla niemowl─ůt .Obecnie w domu mam takie dwa.Jeden jest z Bambino a drugi z Bobini.Powiem wam szczerze ,┼╝e wol─Ö ten niebieski ,poniewa┼╝ lepiej si─Ö rozprowadza.Takie kremy fajnie nawil┼╝aj─ů twarz oraz chroni─ů .Wiem ,┼╝e niekt├│rzy stosuj─ů je jako bazy pod makija┼╝ i te┼╝ fajnie si─Ö do tego sprawdzaj─ů .Mo┼╝na je kupi─ç w ka┼╝dym supermarkecie a ich cena jest przyst─Öpna .
Mam nadziej─Ö ,┼╝e post wam si─Ö podoba.Zapraszam do komentowania ✍=­čśŐ
Oraz obserwacji i wpadania na moj─ů media spo┼éeczno┼Ťciowe ,kt├│re s─ů podane na pasku bocznym ­čśü­čśç
Do zobaczenia niebawem ­čĺĽ
Patson


21 komentarzy:

  1. Pami─Ötam ten r├│┼╝owy wariant!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy to stosowałam i to naprawdę fajne bo tanie i skutecznie :). Fajny jest też krem nivea. Polecam także nałożyć na usta pomaga :D waytolovelyhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a lovely post
    You have a nice blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. te kremy s─ů super :) lubi─Ö je :)

    kochana taka ma┼éa rada, je┼Ťli mog┼éaby┼Ť zmieni─ç czcionk─Ö bo z tej ci─Ö┼╝ko si─Ö czyta i niekt├│re znaki s─ů niewidoczne :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne kremy :)
    M├│j blog
    Odwdzi─Öczam si─Ö za ka┼╝d─ů obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach kremu Bambino! Kojarzy mi si─Ö poniek─ůd z dzieci┼ästwem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bambino - nie tylko dla dzieci. Ja lubie, uwielbiam t┼éuste, nawilzaj─ůce mazid┼éa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach tego kremu! Od razu przypomina mi się dzieciństwo, do tego cudownie działa <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam ten różowy kremik jeszcze z dzieciństwa, haha :D
    http://pallaisse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci─Öce kosmetyki s─ů warte uwagi w ka┼╝dym wieku, s─ů delikatne i maj─ů ┼éagodniejszy sk┼éad :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bambino... i przypomina si─Ö od razu dzieci┼ästwo :) ...nie┼Ťmiertelna marka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bambino używałam, ale tego niebieskiego jeszcze nie.. Przyznaje, że różowy jest dobry, ale ciężki w rozprowadzeniu. Dobrze nawilża, a to jest przecież najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bambino jest ze mn─ů do dzi┼Ť :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. oo uwielbiam je! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z ta firm─ů si─Ö nie rozstaj─Ö :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzi─Öczam si─Ö za ka┼╝d─ů obserwacj─Ö ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym na twarz ich nie użyłam, ponieważ z tego co pamiętam, znajduję się w nich parafina, choć mogę się mylić. Szkoda, że tak wiele produktów dla dzieci zawiera parafinę, która nie koniecznie dobrze służy niektórym cerom :)
    Zostawiam obserwacj─Ö ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki dla dzieci s─ů najlepsze! Przynajmniej nie szkodz─ů w ┼╝adnym stopniu ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog :)

    mo┼╝e wsp├│lna obserwacja? :)
    Zapraszam https://katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. S┼éysza┼éam wiele dobrego o tych kremach i u Ciebie te┼╝ ┼╝e s─ů ┼Ťwietne :) Mo┼╝e nast─Öpnym razem przy zakupie przyjrz─Ö si─Ö i bli┼╝ej na razie mam krem z ziaji :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń