poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Who I am?-post promujący

Cześć wszystkim!
Jestem Natalia, nastoletnia dziewczyna, która od niedawna zaczęła przygodę z blogowaniem. Niektórzy spytają pewnie, dlaczego posta nie napisała Patson? Tak się składa, że już pierwszego miesiąca mojej przygody z blogiem wygrałam konkurs fotograficzny i dzięki temu mam możliwość napisania tego wpisu.




Co mogę napisać o blogu?
Powstał trochę ponad miesiąc temu, dlatego wpisów jest niewiele, ale mam na nie mnóstwo pomysłów. Ostatnio wprowadziłam tam nową serię, której w blogosferze jeszcze nie widziałam (aha! Laska, która prowadzi bloga od miesiąca już pisze o swoim obeznaniu w blogosferze! Słowem wyjaśnienia - to nie jest mój pierwszy blog, a mój staż na blogspocie wynosi blisko dwa lata).
Trochę tagów, stylizacje, lifestyle - tego u mnie nie zabraknie. Żeby zaciekawić Was jeszcze bardziej, zdradzę tylko, że mam już kolejny ciekawy pomysł na moje posty.  Zapraszam do zostania ze mną na dłużej, a dowiecie się, co mam na myśli :)

http://official-natalia-blog.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedzę twojego boga
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zajrzę na Twojego bloga. Super zdjęcia. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na blogspocie jestem prawie 2 lata :) Jednak przez ten czas prowadziłam tylko jednego bloga. Wesz co i jak więc dobrze, łatwiej Ci zacząć. Te dwa zdjęcia są bardzo ładne!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post promujący. Na pewno wpadnę na bloga jeszcze kilka razy :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń