czwartek, 4 sierpnia 2016

Venezia...it's beautiful moments

Hejka,hejka :)
Jak się macie?
Dzisiaj kolejny post z mojej koloni do Włoch.Tym razem napisze wam co nieco o Wenecji.Jest to naprawdę piękne i oryginalne miasto,dzięki tym cudownym gondolą i ślicznym budynką.Byliśmy naprawdę zachwyceni,że mogliśmy to zobaczyć,Kolorowe mieszkania,kosztowne zabytki,naprawdę cudowne miasto.Oprócz tego było naprawdę bardzo ciepło,bo ponad 40 stopni!!!!!!
Czy widzieliście,że Wenecja to wiele wysepek połączonych mostami?Tak naprawdę sama nie mogłam w to uwierzyć,ale tych mostów jest tam naprawdę bardzo dużo.
Zaprezentuje wam jeszcze kilka zdjęć z tego cudownego miejsca i nie pozostaje mi nic innego tylko powiedzieć,żebyście sami odwiedzili to piękne miejsce ;)









Do zobaczenia niebawem :)
Patson

8 komentarzy:

  1. Wenecja to z pewnością piękne miejsce, a te gondole dodają klimatu. Bardzo chciałabym zobaczyć kiedyś Miasto na wodzie i mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. :)
    Super zdjęcia, czekam na kolejny wpis.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kraj ! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne! Myślę, że w rzeczywistości jest jeszcze lepiej :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał podoba mi się :D Zazdroszczę!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wycieczki. Też chciałabym wyjechać dalej niż Polska. Prześliczne miejsca uwieczniłaś na zdjęciach

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. mega piękne miejsce, zazdroszcze wyjazdu i mozliwosci zwiedzenia go;) p
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Też chciałabym tam pojechać :D Zazdroszczę wakacji :)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń