czwartek, 11 sierpnia 2016

Liebster blog award

Hejka :)
Dzisiaj przychodzę do was z LBA :).
Zostałam nominowana przez https://nesiness.blogspot.com
Mam nadzieję że post wam się spodoba i będziecie mogli mnie lepiej poznać.
ZACZYNAMY
1. Jak długo prowadzicie bloga i co skłoniło Was do założenia go?

Bloga prowadzę od 14 marca 2016 roku czyli 14 sierpnia nastanie 5 miesięcy mojej działalności.Chciałam zmienić coś w sobie,przestać być nieśmiałą.Blog pomaga mi z tym walczyć :).

2. Czy dążycie do rozpoznawalności i czy zdarzyło Wam się, że ktoś Was rozpoznał kiedyś?

Z racji tego,że moja przygoda z blogowaniem trwa kilka miesięcy to jeszcze nikt przykładowo na ulicy mnie nie rozpoznał.


3. Co czujecie gdy czytacie negatywne komentarze pod swoimi postami? 

Jest ich stosunkowo niewiele,ale przyznam,że wtedy robi się przykro,bo staram się i dosyć długo tworzę dla was posty,żeby były jak najlepsze :D

4. Czy potrafisz gotować? Jeśli tak to co? (możecie podać krótki przepis)

Jeżeli chodzi o gotowanie to coś tam umiem upichcić.To jest ciekawy pomysł na kolejnego posta!(piszcie w komentarzach czy bylibyście zainteresowani małą serią z przepisami)

5. Czy uprawiasz jakiś sport? (siłownia, basen, koszykówka ...)

Obecnie biegam i zaczęłam robić treningi z Ewą Chodakowską

6. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie? 

Sądzę,że na tym. największym osiągnięciu się właśnie znajdujecie.

7. Czy ubierasz się zgodnie z modą czy starasz się mieć swój własny styl? 

Staram się pokazać swój własny styl,ale czasami ubieram się też zgodnie z modą

8. Jakie masz hobby?

Moim hobby jest na pewno oglądanie każdego rodzaju sportu i kibicowanie naszym rodakom,dodatkowo lubię czytać ,WOS ,język polski i historię naszego kraju ;)

9. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się tkwić w toksycznej relacji? 

Nie,naszczęście nie miałam takiej okazji

10. Co zrobisz gdy skończysz odpowiadać na te pytania?

Pójdę oglądać Igrzyska Olimpijskie
(Pamiętajcie o kibicowaniu naszym sportowcą)

Ja nominuję:

https://paulan-official-blog.blogspot.com
http://ispossiblee.blogspot.com
http://2perspektywy.blogspot.com

Pytania do was :)

1.Od kiedy blogujesz?

2.Co lubisz robić w wolnym czasie ?

3.Masz rodzeństwo?

4.Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

5.Czy często się poddajesz?

6.Masz jakieś hobby?

7.Jaka jest twoja ulubiona potrawa a jaka znienawidzona?

8.Czy uprawiasz jakiś sport?

9.Kim jest twój  ulubiony muzyk?

10.Co robisz w deszczowe dni?

Dodatkowo pokażę wam kilka zdjęć z włoskiego miasta Rimini




To tyle na dziś.Mam nadzieję,że post wam się podoba.
Do zobaczenia niebawem😘
Patson

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o hejty to nie przejmuj się nimi, zawsze się znajdą. Pomyśl sobie w wtedy, że jest więcej osób, które szanują Twoją pracę, niż tych, którzy chcą ją zniszczyć. :)
    Zdjęcia bardzo klimatyczne. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Na pytania postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie ;)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń