czwartek, 7 lipca 2016

Wycieczka na Hel



Hejka kochani!!!!

Obecnie jest godzina 1;38 czyli cudowny czas na pisanie kolejnego posta 馃槀
Przyjechali艣my jako艣 p贸艂 godziny temu a ja ju偶 nie mog艂am wytrzyma膰 i postanowi艂am wam napisa膰 relacje z naszej wycieczki na Hel. Z wakacji nad Ba艂tykiem pojawi si臋 jeszcze jeden post,w kt贸rym opisze miejsce w kt贸rym mieszkali艣my.



Na Hel pojechali艣my z dw贸ch powod贸w.Pierwszym by艂y statki a drugim fokarium.To drugie nie przypad艂o mi do gustu.Strasznie si臋 tam nudzi艂am.Je偶eli zamierzacie si臋 tam wybra膰 ostrzegam,偶e jest tam tak du偶o ludzi,偶e ci臋偶ko wam b臋dzie co艣 zobaczy膰.Je偶eli chodzi o statki to jest to widok jakiego napewno cz臋sto nie widzicie (no chyba,偶e mieszkacie nad morzem rzecz jasna 馃槈)Osobi艣cie bardzo mi si臋 podoba艂y i zrobi艂y na mnie ogromne wra偶enie.Zdj臋cia,kt贸re wstawiam nie s膮 przerabiane,偶eby艣cie mogli zobaczy膰 to tak jak wygl膮da w rzeczywisto艣ci ☺





Do zobaczenia niebawem 馃槝
Patson


5 komentarzy:

  1. Polskie morze to co艣 co kocham, mog艂abym nad nie je藕dzi膰 co miesi膮c. Uwielbiam Gda艅sk, pla偶臋 w Brze藕nie, Westerplatte, obserwowanie statk贸w wyp艂ywaj膮cych w rejs. Niestety nie mia艂am jeszcze okazji by膰 na Helu. :( Ale na pewno kiedy艣 go odwiedz臋. :) Czekam na kolejny wpis z wyjazdu. Zdj臋cia super. Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja nad morze zawsze je偶d偶臋 do Jastrz臋biej G贸ry - taka tradycja :)
    Fajnie, 偶e wyjazd si臋 uda艂 :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jeszcze nigdy tam nie by艂am, a widze 偶e warto. Pi臋knie tam jest, super zdj臋cia :)

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  4. Super!
    Zapraszam na mojego bloga: lifebytyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Widz臋, 偶e wycieczka udana !
    Zapraszam do mnie, mo偶e wsp贸lne obs? http://emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsu艅