środa, 27 lipca 2016

republika San Marino

Hejka kochani!!!!
Co tam u Was?
Ja obecnie nadal jestem w pięknej Italii ,ale mam możliwość napisania pierwszego posta z mojej podróży.Mam nadzieje,że cieszycie się z tego tak samo jak ja,ponieważ nad morzem nie miałam takiej okazji.
W piątek razem z całą naszą grupą udaliśmy się do chyba najmniejszej republiki świata jaką jest San Marino.Zakochałam się w tym miejscu,mimo tego,że trzeba cały czas wychodzić pod górę.Kraj ma zaledwie około 33 tysiące mieszkańców,czyli coś koło tego ile liczy moja rodzinna miejscowość .Mam nadzieje,że zdjęcia Wam się podobają i zapraszam do oglądania :).











Mam nadzieję,że post się wam podobał.
Do zobaczenia niebawem <3
Patson



4 komentarze:

  1. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, w wolnej chwili zapraszam wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Ja juz obserwuję i zapraszam do mnie http://www.fashionablelemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia:)
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń