wtorek, 19 lipca 2016

Pakowanie na wakacje + wynik konkursu

Hejka moi kochani !!!
Dzisiaj się pakowałam (a tak naprawdę to już wczoraj,bo dodam ten post koło 1;00 nad ranem ale ciiiii ;) )
Czyli już dzisiaj nastał dzień,w którym wyjerzdżam na kolonie do Włoch, z której (mam nadzieje) przywioze dla was dużo materiału.Mam też wyniki konkursu,więc zostańcie do końca :)

                       KROK 1
Na sam spód walizki włożyłam cztery ręczniki

KROK 2

Kolejną rzeczą jest moja jeansowa kurtka,na którą kłade trzy pary długich spodni i kilka podkoszulków 

KROK 3
Wyrzej daje szorty ,a piżamy zwijam w ruroniki,żeby nie zabierały za dużo miejsca.

KROK 4
Dokładam bluzę,sukienki i spódniczkę

KROK 5
Do zewnętrznej kieszeni wsadzam wszystkie pary butów.

KROK 6
Do siateczkowej kieszonki wsadzam bielizne i gotowe! :)


Jeżeli chodzi o konkurs,to jego zwycięzcą jest Natalia,z która skontaktuje się jutro przed wyjazdem :) Zdjęcia,którymi mnie urzekła dodam w jej poście gościnnym,ponieważ mam mały problem z wejściem na konkursowego maila ,ale napewno pokaże wam jakie cuda zrobiła Natalia ;)

Mam nadzieje,że post wam się przyda no i spodoba.My widzimy się po mojej podróży

Do zobaczenia niebawem :*
Patson








5 komentarzy:

  1. Do jakiego miasta jedziesz?
    Miłego wyjazdu :*
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu i czekam na zdjęcia zwyciężczyni. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wypoczynku i przywieź nam dużo zdjęć z Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę fotorelacje z wyjazdu ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz mnie czeka pakowanie :( Udanych Wakacji! :)
    Chciałbym poinformować Cię o tym, że zostałaś nominowana https://nesiness.blogspot.com/2016/08/9-liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania :) Pozdrawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń