sobota, 9 lipca 2016

"And if you think that I'm still holdin' on to somethin' You should go and love yourself"

Hejka moi kochani!!!!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną stylizacją,która jest troszkę bardziej elegantsza niż zazwyczaj.Czasami mam taki dzień,że mam ochotę ubrać się bardziej elegancko niż zazwsze.Ciekawe czy wy też tak macie? Myślę,że każdy z nas ma takie dni, (to nie musi być jakaś impreza czy ważna okazja) że chce się ubrać lepiej niż codziennie.Mam nadzieje,że stylizacja wam się spodoba 😀😊















półgolf:House
spódniczka:Topschop
kurtka:H&M
klapki:Daichmann

Mam nadzieje,że post się wam podoba.Zapraszam do obserwacji i przypominam o konkursie😊
Do zobaczenia niebawem 💞
Patson



6 komentarzy:

  1. Całość tworzy bardzo fajny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo fajna kurteczka. Też mam czasem takie dni, ze chcę ubrać się tak bardziej elegancko, ale innym razem lubię ubrać się na sportowo. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Czy tylko ja zanuciłam sobie tytuł posta?

    Będę wdzięczna za kliki :)
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Podoba mi się kurtka i plecaczek :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo nielicznych błędów ortograficznych całkiem fajny post:) Zdjęcia wpadają w oko! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecaczek jest świetny :) Ładna stylizacja!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń