środa, 22 czerwca 2016

"Te błędy,które chcesz skasować,lecz nie wiesz jak.Dzisiaj możesz domalować lepszy świat"

Hejka moi kochani!!! 😘
Dziękuje wam,że tak chętnke komentowaliście ostatni post i że doceniliście moją pracę jak i Paulan.Jesteście najlepsi a tak w sekracie powiem wam,że w ten weekend też będzie mała niespodzianka 😉.
Dzisiaj przychodzę do was z stylizacją.Jest jak zawsze prosta i mega wygodna.Wiecie,że takie lubie właśnie najbardziej ☺.Mam nadzieję ,że wam się spodoba.Nie przedłużając zapraszam do oglądania😊








t-shirt; Coca-Cola
getry; Esmara
czapka; Nike
trampki; no name 😉

Mam nadzieje,że post się wam podobał.Zapraszam do komentowania,obserwacji,oraz wbijania na moje social media 😀

Do zobaczenia niebawem 😘
Patson


11 komentarzy:

  1. podoba mi się koszulka! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i super stylizacja! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, że najprostsze stylizacje są najlepsze. :) Super zdjęcia. Pozdrawiam i wpadnij do mnie
    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszulka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, świetna czapka :D Sama myślę sobie zakupić..:D
    Zapraszam do mnie na bloga ponownie idziękuje za odwiedziny :)
    Zapraszam-Mój blog
    Podoba Ci się? = Zaobserwuj+ kolejny uśmiech na mojej twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Leginsy ehh... lepiej wyglądałoby to z jakimiś spodniami a nie rajstopopodobnym materiałem. ;p

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czapka! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta, fajna stylizacja. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń