sobota, 4 czerwca 2016

Spotkanke z Youtuberami-Kraków

Hejka!
Byłam dzisiaj na spotkaniu z Youtuberami w Krakowie.Dokładnie miało ono miejsce pod Galerią Krakowską.Dlaczego pod?Ponieważ miało ono miejsce w plenerze.Pod galerią była duża scena,na którą wychodzili zaproszeni goście,obok była ścianka,gdzie można było sobie zrobić zdjęcie z Youtuberami,co mi niestety się nie udało :( . Impreza trwała od 13 do 19.Mogliśmy zobaczyć Littlemooonster96,Masterczułka,Toffiki, Stuu,Jasia Dąbrowskiego i Raziego.Cała impreza bardzo mi się podobała.Pierwszy raz widziałam jak to wygląda tak na żywo jak to my tam jesteśmy a nie ze snapów przykładowo Angeliki.Mam nadzieje,że jeszcze będe miała okazje zrobić sobie z nią zdjęcie na kolejnych spotkaniach,bo jak pewnie mogliście zauważyć ja osobiście bardzo lubię Angelikę i podziwiam ją za to co robi.Oczywiście wszyscy tam zaproszeni byli świetni,ale nie ukrywam,że pojechałam na to spotkanie najbardziej ze względu na Angelike.Byłam tylko na pierwszej części,na której był Jaś,Stuu i Angelika dlatego zdjęcia jakie zrobiłam przedstawiają tylko tą trójkę.








Nie ukrywam,że ja również chciałabym znaleźć się kiedyś dzięki swojej pracy tak wysoko jak oni.Bardzo chce,żeby to co robię
wam się podobało i możecie mi uwierzyć,że cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz,obserwacja oraz odwiedzanie moich social media.Bardzo was do tego zapraszam,bo dajecie mi naprawde wielkiego kopa do tego,aby robić to jak najdłużej :D.
Do zobaczenia niebawem 💞
Patson

1 komentarz:

  1. bardzo lubie Stuu :)))

    czekam na nowe posty!!


    pozdrawiam
    http://marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń