sobota, 18 czerwca 2016

Post gościnny z Paulan


Hejka.W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać post gościnny ,który przygotowałam razem z Paulan.Zapraszam do przeczytania :).

Hej! Jestem Paulan, 15-latka mieszkająca w województwie kujawsko-pomorskim. Interesuję się fotografią i szkicowaniem, a od 2013 roku także blogowaniem. Wydaje mi się, że jestem osobą dość energiczną i otwartą na innych. Nie boję się wyrażać własnego zdania czy stylu. W wolnym czasie uwielbiam czytać książki, uczyć się języka hiszpańskiego czy słuchać muzyki. Nie ograniczam się do jednego gatunku muzycznego – słucham to, co wpadnie mi w ucho. Moimi największymi idolkami są Selena Gomez i Ariana Grande. Muszę też wspomnieć, że bardzo lubię grać w badmintona i piłkę nożną (nie myślcie przypadkiem, że cały czas siedzę w domu i czytam, haha). Kolejną rzeczą (czynnością właściwie) jest blogowanie…


Swojego bloga https://paulan-official-blog.blogspot.comzałożyłam w kwietniu 2014 roku. Od tego czasu przeszedł on wiele zmian i teraz jest o wiele bardziej dopracowany niż w pierwszych miesiącach istnienia. O czym piszę? O wszystkim! Znajdziecie u mnie posty z przemyśleniami i lifestyle, a od czasu do czasu recenzje, DIY, Q&A i poradniki. Staram się, żeby moje wpisy nie były zbyt długie (nie oszukujmy się – cała masa tekstu może odstraszyć czytelnika), a treściwe. Dopełnieniem wszystkich moich postów są zdjęcia. Czasami słyszę, że mogłabym je bardziej przerabiać, ale wolę nałożyć tylko te niezbędne poprawki, a całą resztę zostawić i pokazać taką, jaką jest w rzeczywistości (czytaj – jeżeli widzisz na moim blogu jakieś ubrania czy biżuterię, to możesz być pewien, że w rzeczywistości wyglądają bardzo podobnie. Nie zmieniam nasycenia kolorów itp.). Wszystkie stylizacje na blogu są dosyć proste (na zdjęciach macie kilka przykładów), ponieważ podobnie jak Patson jestem zdania, że to w prostocie tkwi piękno i nie trzeba dodawać nie wiadomo jakich dodatków/ubrań, żeby dobrze wyglądać.


Na blogu (klik) możecie poznać moją opinię na wiele różnych tematów, dowiecie się, co ciekawego działo się u mnie w ostatnim czasie i być może czymś się zainspirujecie. Jeżeli macie jakieś pytania dla mnie – śmiało piszcie w komentarzach lub na meila -paulan.01x@gmail.com.

Na koniec chciałam jeszcze podziękować Patson za możliwość napisania posta gościnnego <3

Mam nadzieję,że post wam się podobał.Jeżeli jesteście ciekawi co takiego napisałam ja w swoim poście gościnnym zapraszam na bloga Paulan  
Do zobaczenia niebawem 😍
Patson

13 komentarzy:

  1. Świetny post gościnny
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool
    Welcome: photoartistry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo interesujący, zajże na blog paulan :)
    pozdrawiam i dziękuje za komentarz na blogu :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna jestem czytelniczką paulan. A Twojego bloga Patson również obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)
    1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej! masz świetnego bloga, właśnie tutaj wpadłam
    bo przeczytałam twój post u paulan :) chętnie
    będę tu zaglądać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam Twojego bloga i dosyć często na nim bywam. Przeczytałam już wiele postów i muszę przyznać, że lubię je czytać :D
    Dziękuję za poklikanie w linki u mnie :* Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący post:)
    Śliczna bluzka:*
    Na pewno zobaczę bloga paulan:)
    Zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Post gościnny to fajna forma współpracy między blogerami :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Coś innego niż wszystkie, które na codzień czyta się na wielu blogach!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego dnia :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń