środa, 15 czerwca 2016

Oceny wystawione + recenzja "Zostań jeśli kochasz"

Hejka.Jak tam szkoła.U mnie dzisiaj wystawiono oceny co oznacza koniec nauki.Już nke będzie stresu związanego z poprawami,testami,odpowiedziami. KOŃCZYMY TEN ROK SZKOLNY Z UŚMIECHEM NA TWARZY KAŻDY! Jak ja oceniam ten rok?Według mnje wypadł całkiem dobrze.Kończę ze średnią 4,78 ,więc 24 czerwca odbiorę świadectwo z czerwonym paskiem.Myślę,że zmobilizuje mnie to do dalszej oczywiście coraz cięższej nauki w klasie 3,w której będe musiała podjąć jakieś decyzje związane z wyborem liceum.Nie mogę uwierzyć,że jest to już tak blisko.Pamiętam jak szłam dopiero do 1 klasy podstawówki a teraz będę się zastanawiała nad wyborem liceum.To niesamowite.

Oprócz małej pogadanki na temat szkoły przygotowałam dla was recenzje książki autorstwa Gayle Forman pod tytułem "Zostań jeśli kochasz" .Myślę,że wiele osób wie o jaką książkę chodzi.Jest świetna,mega życiowa i uważam,że troche psychologiczna.Opowiada o tragedii pewnej dziewczyny,która straciła wszystko,a mlże coś zyskała? Nie będę dużo zdradzać,ponieważ musicie sami przeczytać.Nie powiem wam skąd jest ta książka i ile kosztowała,ponieważ jest pożyczona od Martyny,której dziękuje za pożyczenie ;) .Napewno przeczytam drugą część.






Mam nadzieje ,że post wam się podoba.Piszcie na dole,czy podobała wam się ta seria książek,oraz jak wam poszedł ten rok szkolny☺
Zapraszam również do obserwacji oraz dodania mnie na Snapie oraz Instagramie.
Do zobaczenia niebawem😍
Patson



8 komentarzy:

  1. Kocham ta ksiązkę i druga część też <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację wysokiej średniej! :) Super recenzja, muszę przyznać iż film spodobał mi się bardziej niż książka :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja filmu jeszcze nie oglądałam,bo jak leciał w telewizji zawsze powtarzałam,że najpierw książka.Bardzo chętnie oglądne jak mówisz ,że lepszy.Jestem bardzo ciekawa😊☺😀

      Usuń
  3. Ksiązka bardzo mi się podobała, druga część równiez :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam już tą książkę i powiem szczerze, że czytałam dużo lepsze! Gratulacje paska :D ja też mam i wakacje zaczynam bardzo miło!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam film, książki nie czytałam, ale myślę że któregoś dnia zabiore się do jej czytania ponieważ jest pewnie jeszcze lepsza od filmu :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa z czerwonym paskiem i łączę się z Tobą w sprawie wyboru szkoły. Ja już za rok również stanę przed tą jednak trudną decyzją. Książkę na pewno przeczytam. :)
    1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń