niedziela, 12 czerwca 2016

Mgiełka Avon Naturals

Hejka ☺
Co tam u was ?
Do wakacji już ostatnia prosta,więc pewnie każdy się cieszy.Piszę posta i zmykam dalej oglądać Euro,bo muszę przyznać,że mecze są naprawdę ciekawe😉.Dzisiaj jednak nie o piłce a o mgiełce firmy Avon.Jest to mgiełka AvonNaturals jagoda i orchidea.Zakochałam się w tym produkcie.Pięknie pachnie oraz długo utrzymuje się na skórze.Uważam,że w tymwakacyjnym czasie lepiej spryskać się mgiełką jak perfumami,ponieważ jest ona lżejsza i taka świeższa.Jestem ciekawa waszego zdania 😀.Zamawiałam ją w jakimś zestawie,więc nie pamiętam ile kosztowała,ale myślę,że coś w granicach 15 zł.Produkt ma 100 ml. i przedstawia się następująco.






Mam nadzieję,że post wam się podoba.Zachęcam do obserwacji,aby być ze mną na bierząco,szczerych komentarzy,oraz wpadania na moje social media😊

Do zobaczenia niebawem💞
Patson 

4 komentarze:

  1. Oj swego czasu używałam te mgiełki każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mgiełki z Avonu, tego zapachu nie miałam, ale pewnie zakupię w najbliższym czasie :) Polecam o zapachu arbuza :)
    Bardzo dziękuje za miły komentarz na blogu. Miło mi, że twierdzisz że jest śliczny, bardzo mnie zmotywował twój komentarz. Cięzko jest mi odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ sama do tej pory nie uważałam że mój blog jest "śliczny". Ten blog to przekaz samej mnie, tego co chciałabym robić, co lubie robić. Bardzo długo tworze posty, ponieważ chce żeby były w miare estetyczne i posiadały dobrą treść. Staram się jak mogę :) Jeszcze raz dziękuje za odwiedziny bloga. Oczywiście masz moje wsparcie w blogowaniu, obserwuje, wiem że to ogromna motywacja :* pozdrawiam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń