wtorek, 7 czerwca 2016

Krem BB z Garniera

Hejka :)
Co tam u was?
Jak szkoła?
Wiem,że raczej nikt nie chce na temat szkoły rozmawiać,ale jest już tak blisko końca,że się chyba nie da :D .Planuje zrobić post na temat moich planów wakacyjnych.Co wy na to?Piszcie na dole w komentarzach. :D
Dzisiaj przychodzę do was jednak z moją opinią na temat kremu BB z Garniera.Mam go już jakiś czas i kilka razy miałam go już na twarzy,więc myślę,że spokojnie mogę się wypowiedzieć na jego temat.Jest to upiększający krem do twarzy 5w1.Mój jest do cery jasnej.Najważniejsze pytanie brzmi czy kryje nasze niedoskonałości?Powiem wam szczerze,że nie jest źle,ale urzywam zawsze do niego puder,bo mam wrażenie,że się strasznie świece.Osobiście jestem zadowolona,bo nie chciałam uzyskiwać jakiegoś super efektu tylko taki delikatny.Jak ktoś potrzebuje to może nałożyć np. dwie warstwy .Mi krem się bardzo podoba.Uważam ,że czasami podkłady mają gorsze krycie od tego kremu.Moja ocena to takie 9/10 i myślę,że kupie go ponownie.Jego pojemność to 50 ml i kosztował coś koło 20 zł.(musicie mi wybaczyć,bo nje pamiętam dokładnie )Jest z Rossmanna,ale myślę,że dostaniecie go nawet w jakimś dużym supermarkecie ;) .


Mam nadzieję,że post wam się podoba.Zapraszam oczywiście do komentowania,obserwacji,oraz wpadania na moje social media :) .
Do zobaczenia niebawem 💞
Myślę,że częściej jak wcześniej ☺)
Patson

2 komentarze:

  1. sama używam też tego kremu i jestem mega zadowolona, recencje świetnie się czyta :))
    zdecydowanie ten krem lepiej kryje niz niektóre podkłady, sprawia, że cera wygląda naturalnie i nie przypominamy typowej tapeciary :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, miło jak się wypowiesz pod najnowszym postem :)) z góry dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń