niedziela, 26 czerwca 2016

Konkurs wakacyjny :)

Hejka!!!
Chociaż pogoda u mnie mało wakacyjna przychodzę do was z wakacyjnym konkursem jaki zorganizowałam razem z Paulan!!! Nagrodą jest post gościnny zarówno na moim i Paulan blogu.Mam nadzieje,że weźmiecie w nim udział :)


'Lato w obiektywie'
To konkurs fotograficzny, w którym macie zaprezentować maksymalnie 3 fotografie, które mają przedstawić letni krajobraz, lub coś, co kojarzy Wam się z tą porą roku.

Co zrobić, żeby wziąć udział w konkursie?

1.Bądź publicznym obserwatorem naszych blogów (mojego i Paulan)

Blog Paulan---> https://paulan-official-blog.blogspot.com/?m=1
(kliknij w link a przejdziesz na blog Paulan)
2.Wyślij na naszego maila (patsonandpaulan@gmail.com) od jednego do trzech letnich zdjęć.

3. Dodaj na swoim pasku bocznym banner, który znajduje się poniżej (baner na samym dole posta)

4.Zaobserwuj instagrama patrycja_popiolek i paulanblog

5. Zgłoś się w komentarzu.

NAGRODA!!!

Każda z nas wybierze po jednej osobie, której zdjęcia spodobały nam się najbardziej i skontaktuje się z nią meilowo. Osoba ta będzie mogła napisać post promujący, który zostanie opublikowany na blogu tej blogerki, która ją wskazała Ponadto jej zdjęcia zostaną opublikowane w poście z wynikami konkursu.

REGULAMIN

1.Konkurs trwa od 26.06  do 15.07
2.W przypadku zgłoszenia się do konkursu, organizatorki będą sprawdzać obserwacje i bannery na blogach.
3.Jeżeli zwycięzca nie odpowie na naszego maila w ciągu 48 godzin, nagroda przechodzi na inną osobę.

WZÓR ZGŁOSZENIA
Obserwuję blogi jako...
Na instagramach obserwuję jako...
Dodałem banner na swoim blogu (link do bloga)
Mój adres e-mail.....

BANER


(wybierz baner,który bardziej ci się podoba i dodaj na swojego bloga)
Mam nadzieje,że weźmiecie idział w naszym konkursie :)

Do zobaczenia niebawem 😍
Patson

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń