środa, 4 maja 2016

Ulubieńcy kwietnia~filmy i muzyka

Hejka moi kochani.Dzisiaj przychodzę do was z serią,która na moim blogu będzie się pojawiała co miesiąc a chodzi tu oczywiście o ulubieńców.Postanowiłam sobie że będzie to seria co miesięczna .Ktoś mógłby zadać pytanie dlaczego i wogóle po co taka seria na blogu?Osobiście bardzo często przeglądam wiele blogów i oglądam yt i widzę ,że dziewczyny często pokazują wam co było ich niezbędnikiem lub faworytem w danym miesiącu.Postanowiłam również zrobić coś takiego.Piszcie w komentarzach co o tym myślicie.Jak pewnie wiecie,albo nie wiecie z marcowych ulubieńców ja dziele tą serię na dwa różne posty.Zawsze najpierw pojawia się muzyka i film a później kosmetyki i ubrania.Mam nadzieję że post wam się spodoba i nie przedłużając już dłużej zapraszam do czytania.

FILM :)

Jeżeli chodzi o tą kategorię w tym miesiącu oglądałam super komedię,która jest polskiej produkcji.Jej tytuł to "Last minute".Jest ona według mnie bardzo zabawna i normalnie bardzo ale to bardzo wakacyjna.Zapewne wielu z nas w tym rówież ja marzy już o wakacjach,ta komedia pozwala nam chociaż przez chwile poczuć się jakby już były.Naprawdę polecam bardzo gorąco każdemu :)


Żródło : Google grafika




Muzyka :)

Selena Gomez~ "Same old love"

Justin Bieber "Love yourself"

Szymon Chodyniecki "Drogowskaz"

Mam nadzieję,że post wam się podoba.
Do zobaczenia niebawem <3
Patson

3 komentarze:

  1. Kocham Selena i Justina <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham piosenki Justina i Seleny! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń