poniedziałek, 16 maja 2016

"Tell me black or white What color is your life"

Hejka moi kochani. Witam was tym razem cytatem piosenki, którą już chyba każdy w Polsce zna. Jednak, jeżeli ktoś nie wie o co chodzi to jest fragment piosenki Michała Szpaka pt."Colour of your life".Szczerze wam powiem,że nie pamiętam,żebyśmy zajęli w Eurowizji tak wysokie miejsce.Oczywiście wiem,że wyższe były, jednak odkąd oglądam Eurowizję chyba się nie zdarzyło.Wielkie gratulacje dla Michała. Sama uwielbiam tą piosenkę.Opisze ją dokładnie w ulubieńcach maja,ale naszła mnie taka myśl,aby oprócz pokazania wam stylizacji,podania sklepów gdzie co kupiłam rozpisać się i coś wam przekazać.Natchnął mnie do tego przekaz piosenki,który jak dla mnie zmusza do refleksji.Według was jaki kolor ma wasze życie?Jeżeli jest kolorowe to trzymajcie tak dalej, a co jeżeli nie? Nie poddawaj się nigdy,stawaj czoła wyzwanią,walcz z trudnościami.Przecież nikt nigdy nie mówił, że zawsze będzie lekko i przyjemnie.Nigdy nie możecie się poddawać. Wierzcie w siebie tak jak ja wierzę w was ;)










Kurtka: C&A
T-shirt: Sinsay
Spodnie:Vila
Torba:Crop
Buty:Nike

Do zobaczenia niebawem <3
Patson

3 komentarze:

  1. fajna kurtka, pozdrawiam ;)

    krainanowosci.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kurtka, muszę ją chyba sobie zamówić, bo ostatnio takiej poszukuje. Super post. Co do eurowizji to gratulacje dla Michała Szpaka.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurtka!
    Zapraszam do mnie:) obserwuje!
    http://aleerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń