środa, 18 maja 2016

Krem do rąk CZTERY PORY ROKU

Witajcie moi drodzy ;)
Jak wam mijają dni?
Osobiście mam ciężki tydzień i mega dużo nauki,ale poprostu musiałam coś tutaj wrzucić,żebyście mieli co poczytać :).
Jak już mogliście się domyślić po tytule przygotowałam dla was małą recenzję kremu do rąk firmy CZTERY PORY ROKU.
Jest on nawilżający, zarówno można go stosować do rąk i paznokci. Jestem mega na tak dla tego produktu. Dlaczego?
Naprawdę super nawilża moje dłonie (a mam dość spory problem z nimi ;(   )
Jego pielęgnacja powinna trwać 24 godziny i może być to prawda, ale z racji tego,że ja mam naprawdę bardzo suche ręce stosuje go co 12 godzin.Jego zapach jest bardzo delikatny,ponieważ jest to aloes oraz zielona herbata,które super nawilżają tą naszą skórę.Jego pojemność to 50 ml więc zmieści się wszędzie :). Pamiętam,że kupiłam go w Rossmann a jego cena wynosiła około 3, może 4 złote.Musicie mi wybaczyć ale niestety nie pamiętam.Moja końcowa ocena to 9/10, ponieważ mógłby być większy,ale właśnie muszę sprawdzić czy jest robiony w większej pojemności.Moze wy coś wiecie na ten temat? Jak tak to napiszcie w komentarzu. Będę naprawdę bardzo wdzięczna :).



Mam nadzieję, że post wam się podoba
Do zobaczenia niebawem 😍
Patson



3 komentarze: