sobota, 7 maja 2016

''I know how it goes I know how it goes from wrong and right Silence and sound"

Witajcie, cześć i czołem :)

Dzisiaj będzie kolejna stylizacja.Mam nadzieje, że cieszycie się tak samo jak ja , ponieważ uważam, że ta jest najlepsza jak do tej pory,lecz napiszcie mi w komentarzach co myślicie zarówno o stylizacji jak o całej sesji.Wydaje mi się, że jest mały postęp od pierwszego posta zarówno w moim pisaniu jak i pozowaniu do zdjęć.Piszcie mi czy wy też tak uważacie , ponieważ może to być tylko moje spostrzeżenie, które wcale nie musi być trafne :) . Stylizacja jest jak zwykle delikatna, ponieważ chyba już wiecie, że takie podobają mi się najbardziej.Mam nadzieję , że wam również spodoba się tak jak mi.Jeżeli coś wam się spodoba to jak zawsze pod zdjęciami będą podane skle[y gdzie co kupiłam.Nie przedłużając już zapraszam do stylizacji ;)












kurtka: H&M
spodnie: Bershka
t-shirt: H&M
buty: Nike
wianek; C&A
torebka: Bershka

Do zobaczenia niebawem <3
Patson


5 komentarzy:

  1. Fajna codzienna stylizacja :)

    Zapraszam na rozdanie, do wygrania plecak z frędzlami: http://alterations-passion.blogspot.com/2016/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nieźle ale nie podobają mi się wianki. Kurtka bardzo fajna, mam podobną.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń