sobota, 14 maja 2016

Haul zakupowy :)


Hejka.Przepraszam,że tak długo się do was nie odzywałam,ale miałam mały problem z aparatem.Chcę wam to jednak wynagrodzić i postanowiłam,że pokaże wam moje zakupy ostatniego tygodnia.Wszystkie rzeczy są z sieciówek i powinny być jeszcze dostępne.Mam nadzieję, że was czymś zainspiruje :).Zapraszam do oglądania.





Sukienka w kwiaty: H&M
Koszt: 39,90 zł.



Sukienka w wzory: H&M
Koszt: 39,90 zł.



Crop top: Bershka 
Koszt: 19:90 zł.


T-shirt: Zara
Koszt: 15.90



Spodenki :H&M
Koszt: 39.90 zł

Mam nadzieję,że post wam się podoba.Mam do was jeszcze małą prośbę. Chciałabym, żebyście pod moim zdjęciem na instagramie,właśnie w tej sukience w czerwone kwiatki dodawali do mnie pytania różnego rodzaju a ja wybiorę kilka i odpowiem na nie na blogu,ponieważ chcę, żebyście mnie lepiej poznali.Dziękuje bardzo. :D
Do zobaczenia niebawem <3
Patson


3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się kwieciste wzory :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta druga sukienka z h&m. Cudna <3

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń