czwartek, 14 kwietnia 2016

Większa objętość włosów?

Hejka ;).
Co tam u was ?Pewnie nie raz zastanawiałyście się co zrobić,aby wasze włosy miały większą objętość.Przychodzę do was z świetnym rozwiązaniem tego problemu jakim jest szampon firmy Oriflame.Nazywa się HAIRX VOLUME BOOST SHAMPOO. 
Jak już mówiłam nadaje on naszym włosom fajna i na pewno widoczną objętość.Jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona i postanowiłam zamówić kolejną sztukę,ponieważ uważam,że warto.Jego cena to ok.17 zł.Ostatnio jednak udało mi się go kupić po promocji za 9,99zł.Pojemność to 250 ml. Za prezentuje wam jak wygląda :)









Mam nadzieję,że post wam się podoba ;).Pamiętajcie o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza.Zapraszam również na mojego instagrama oraz snapchata :D
Do zobaczenia niebawem💕
Patson

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem. Muszę sobie go kupić :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szampon! :)
    Z tego co piszesz warto go kupić.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń