czwartek, 28 kwietnia 2016

Perfumy Zara

Hejka :)
Co tam u was ?
Postanowiłam ,że dzisiaj napiszę wam co myślę na temat perfum z Zary,które dostałam od siostry na moje 15 urodziny.Nazywają się Zara Femme. Mają bardzo ładny flakonik oraz opakowanie,które jest bardzo proste,ale ma coś w sobie.Sami będziecie mogli stwierdzić co myślicie na temat flakonu i opakowania.Zapach jest wręcz cudowny.Nawet ciężko mi go opisać, ale jest niesamowity.Perfumy naprawdę warte kupna :)




Mam nadzieję,że post się wam podoba.Piszcie co myślicie na temat tych perfum jeżeli już kiedyś je posiadaliście.Może sami zaproponujecie jakieś swoje ulubione perfumy.
Do zobaczenia niebawem <3
Patson

5 komentarzy:

  1. Jezuu, kocham te perfumy! Już dawno mi się skończyły, a Twój post w pewien sposób przypomniał mi, żeby ponownie je kupić, także dziękuję, kochana :)

    Polecam je wypróbować każdemu, kto jeszcze tego nie zrobił!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te perfumy, zresztą jak wszytkie z zary >3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :) na pewno zrobię to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wyprobowac :) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super :)

    Poklikasz w linki na dole? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń