sobota, 2 kwietnia 2016

Mini haul zakupowy

Hejka kochani.
Przychodzę do was z mini haulem zakupowym.W ostatnim czasie kupiłam sobie dwie rzeczy,które postanowiłam wam pokazać.Mam nadzieje,że wam się spodoba ;) .



Półgolf jest ze sklepu House.Jest w biało-czarne paski.Materiał jest prążkowany i bardzo rozciągliwy.Kosztował jedyne 15 zł. Przeceniony był z 25 zł.



Torebka jest z Bershki.Jest średniego rozmiaru,czarna z kilkoma frędzelkami przy zapięciu.Ma długi pasek. Kosztowała 50 zł bez kilku groszy ;)


Mam nadzieje,że post wam się podoba.Nie było tych rzeczy dużo , ale mam nadzieję , że i tak wam się spodobało.Zostawcie komentarz oraz pamiętajcie o zaobserwowaniu mojego bloga ;)

Do zobaczenia niebawem 💕
Patson

3 komentarze:

  1. Super rzeczy, obydwie mi się podobają. Chciałam zaobserwować bloga, ale nie wiem czemu jak klikam przycisk obserwuj, on nie działa.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń