sobota, 16 kwietnia 2016

Idzie lato czyli....pora na ćwiczenia

Cześć wam ;).
Dzisiaj przychodzę z innym postem jak zwykle,ponieważ postanowiła wam dać propozycje ćwiczeń jakie każdy z nas może wykonywać w domu,aby zrzucić niepotrzebne kilogramy.Przyłączcie się do mnie i tak jak ja za cel wiosny postacie sobie zrzucenie nadmiernych kilogramów.Ćwiczenia podzieliłam na kilka kategorii.


Brzuch:
~https://youtu.be/0R5S2MUbe_g

~https://youtu.be/roPGuZEzeiw

~https://youtu.be/RznZwqi8wBs


Nogi:

~https://youtu.be/j6gf8r6e3Kc

~https://youtu.be/MG69sFM1UIw

~https://youtu.be/U2TfzwFTd5I

Pośladki :

~https://youtu.be/k88CirNjAVQ

~https://youtu.be/3kfu9CPM4B8

~https://youtu.be/2WHZeSGLpGw


Cardio :

~https://youtu.be/6x9iNuBq9uA

~https://youtu.be/pbiBzO063r4

Ramiona:

~https://youtu.be/i_pqpc5FmYk

~https://youtu.be/ALaTqoeWZdE

Mam nadzieję,że post wam się podoba.W komentarzach piszcie swoje propozycje ćwiczeń ;) .Pamiętajcie,żeby dążyć do celu i się nie poddawać ;)


Do zobaczenia niebawem 💕
Patson

4 komentarze:

  1. Super post! Ja właśnie od tego poniedziałku wzięłam się za siebie i staram się jak najwięcej ćwiczyć i nie jeść słodyczy. Na pewno wypróbuje ćwiczenia z linków.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś robiłam ćwiczenia na pośladki, wytrzymałam do 150 przysiadów dziennie, niestety teraz zapomniałam o tym i muszę zacząć pewnie od początku. Ale mam nadzieję, że niedługo do tego wrócę ! ;)


    Kinga Dobrowolska–blog
    Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja staram się powoli wprowadzać ćwiczenia w życie, ale myślę ze tak na poważniej zacznę się brać za siebie po maturze :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. No trzeba się brać za siebie, lepiej późno niż wcale :P

    OdpowiedzUsuń