poniedziałek, 25 kwietnia 2016

"If you like to do whatever you’ve been dreaming about, Baby You're perfect"

Hejka ;)
Dzisiaj przychodzę do was z nową stylizacją,która jest bardzo luźna i wygodna.W sam raz do szkoły.
Mam nadzieję ,że spodoba wam się coś takiego.Osobiście bardzo lubię wygodne i proste stylizacje co pewnie już zauważyliście :).Jestem ciekawa co wy myślicie na ich temat.Może tak jak ja lubicie ubierać się luźno i wygodnie a może jednak wolicie coś elegantszego? W planie mam pokazanie wam jak można połączyć luźne i wygodne z czymś eleganckim,jednak myślę,że taki post pokaże się w okolicach początku następnego tygodnia.Nie przedłużając już zbędnie zapraszam do stylizacji :)











bluza : H&M
t-shirt : Cropp
dresy : H&M
buty : Nike
kurtka:  C&A

Do zobaczenia niebawem <3
Patson 




5 komentarzy:

  1. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jak wpadniesz :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj oryginalny rozmiar zdjęć, zostaną dostosowane do bloga i nikt nie będzie musiał z lupą do ekranu podchodzić! ;)

    OdpowiedzUsuń