poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Błyszczyk z sieciówki?

Hejka ;)

Co tam u was?
Jak się macie?

Dzisiaj przychodzę do was z opisem i moją opinią na temat bezbarwnego błyszczyka o zapachu wanilii z Sinsay.
Jest on malutki,więc wszędzie nam się zmieści :D. Jego pojemność to 10 ml.Ma cudowny waniliowy zapach.Uważam,że jest warty polecenia.Na ustach trzyma się dosyć dobrze.Podoba mi się ,że jest delikatny przez co nadaje fajny efekt naszym ustom.Jego cena to 7,99 zł.







Mam nadzieję,że post wam się podoba.Piszcie w komentarzach co sądzicie na temat tego błyszczyku.
Do zobaczenia niebawem 💕
Patson 

3 komentarze:

  1. Raz miałam ochotę kupić kosmetyk w H&M i New Looku, ale jakos nie przekonuje mnie taka opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, tani,malutki i długo się trzyma!:)
    http://idealnienieidealnapaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń