wtorek, 19 kwietnia 2016

Glamour-kwiecień

Siemka moi drodzy :)

Jak się macie? Postanowiłam dzisiaj pokazać wam kilka fajnych stylizacji z kwietniowej gazety Glamour. Początkowo chciałam wam jednak pokazać cudowną okładkę z Angeliką,która wyszła świetnie.


Przejdźmy do stylizacji :)Mam nadzieje,że się zainspirujecie.Nie ukrywam,że jest to tylko kilka ze stron gazety,jeżeli jesteście ciekawi dalszej części zapraszam do zakupu.









Mam nadzieję,że post wam się podoba.Napiszcie co myślicieli na temat stylizacji.Zapraszamy również do obserwacji mojego bloga oraz mediów społecznościowych,które napisane są w zakładce kontakt :)

Do zobaczenia niebawem 💕
Patson





2 komentarze:

  1. Super stylizacja. To prawda Angelika wyszła świetnie. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Glamour zawsze prezentuje masę ciekawych stylizacji:)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń