czwartek, 21 kwietnia 2016

"Fame and gold are nothing you can be sure...."

Hejka moi kochani ! :p
Dzisiaj pojawi się nowa stylizacja,która mi się mega podoba.Jest jak zawsze zwykła,prosta uważam jednak,że ma coś fajnego w sobie.Dziękuje Martynie,która pomogła mi w zrobieniu zdjęć ;). Mam nadzieję,że stylizacja również się wam spodoba :)







Kurtka ;C&A
Bluza ;Bershka
Spodnie ;H&M
Trampki ;Up Town

Piszcie w komentarzach co myślicieli na temat stylizacji.Zapraszamy również do zaobserwowania mojego bloga oraz mediów społecznościowych :)
Do zobaczenia niebawem💕
Patson

























6 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie proste, ale efektywne stylizacje :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna codzienna stylizacja :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia <3 Bardzo mi się spodobały twoje spodnie. Zapraszam do siebie http://sandraaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń