niedziela, 17 kwietnia 2016

"Czas na zmiany, nieprzewidziany, scenariusz pisze dla nas los"

Siamka ;)
Witam was fragmentem świetnej piosenki Sylwii Przybysz ;)
Długo nie wstawiałam posta z stylizacją.Dzisiaj wybrałam się na rolki i postanowiłam sfotografować w co jestem ubrana.Dziękuje oczywiście mojej siostrze,bo bez niej tego posta by nie było.Nie przedłużając prezentuje wam zwykłą,luźną i wygodną stylizacje.













Bluza ; H&M
T-Shirt;Cubus
Dresy;Adidas
Rolki;Martes Sport


Dziękuje za oglądnięcie tego posta.Mam nadzieję,że wam się podobało.Piszcie w komentarzach co myślicie na temat stylizacji.Jeżeli jesteś tu pierwszy raz i spodobał ci się mój blog zapraszamy do zaobserwowania ;)

Do zobaczenia niebawem 💕
Patson

10 komentarzy:

  1. super stylizacja, wyglądasz super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja;)

    http://styleandvital.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ok, gdyby nie to, że nie mogę zobaczyć Twojej stylizacji. Zdjęcia są za malutkie i nic nie widać, żadnych konkretnych szczegółów a sama Ty jesteś maluteńkim punkcikiem :(
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja ja już obserwuje twojego bloga jakiś czas ;)

      Poza tym u mnie zdjęcia są pokazane dobrej wielkości i wszystko na nich widać.Nie wiem czemu u ciebie jest inaczej :(

      Usuń
  5. widzę że i ty rozpoczęłaś sezon na rolki :) pozdrawiam :)
    http://palinpalin.blogspot.com/2016/04/ivy-park.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Świetna bluza ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Rolki są cudowne *-*.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zacznij i daj mi znać, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jakie ladne zdjecia. Tylko dam Ci mała rade. Powiekszaj zdjecia przy dodawaniu, wtedy lepiej beda wygladac :) Tak poza tym, to genialny post, masz talent!

    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń