czwartek, 24 marca 2016

Moja ulubiona odżywka do włosów

Hejka kochani.Na początek chciałam was naprawdę przeprosić,że nie dodawałam ostatnio postów,ale te ostatnie dwa dni były dla mnie naprawdę bardzo ciężkie.Teraz mam już wolne i myślę,że posty będą dodawane codziennie a kto wie może nawet częściej . ;)

Dzisiaj przychodzę z recenzją naprawdę świetnego produktu.Jest to odżywka Joanna z czarną rzepa.Nie zamienie obecnie tej odzywki na inną.Producent pisze ,że odzywka jest dla włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych .Czarna rzepa ma je odbudować.Włosy powinny być również lśniące ,miłe w dotyku i łatwe do rozczesywania.Wszystkie te obietnice naprawdę się sprawdzają.Mam już drugą butelkę tej odzywki i napewno kupie jeszcze trzecią. ;) Kupiłam ją w Rossmanie, cena to tylko 6 zł.


Mam nadzieję,że post wam się podoba.Napiszcie komentarze w sprawie tego produktu.Napewno chętnie przeczytam ,bo dają mi mega kopa do dalszego działania.Zapraszam również do zostania ze mną na dłużej i zaobserwowania mojego bloga.
Do zobaczenia niebawem💕
Pason

3 komentarze:

  1. świetne zdjęcia i design bloga ;)
    będę zaglądać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy jej nie stosowałam. Chyba muszę wypróbować.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam tej odżywki :P zresztą, bardzo rzadko używam takich produktów do włosów i dopiero od kilku tygodniu bardziej pielęgnuję moją czuprynę ;)
    cena zachęcająca, więc może kiedyś zakupię :)
    świetne okulary! :D bardzo Ci pasują :*
    +obserwuję <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń