niedziela, 20 marca 2016

Moje ulubione toniki

Hejka kochani ! :)
Na początku dziękuje wam za komentarze pod ostatnim postem.Jest to dla mnie naprawdę mega ważne i cieszę się, że zostawiacie po sobie ślad ;) Jesteście najlepsi ;*

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją dwóch produktów a dokładniej toników . Mam na myśli produkt firmy Ziaja o nazwie Ziaja nuno .Jest to tonik antybakteryjny .Jego celami są między innymi nawilżanie i łagodne oczyszczanie naszej skóry.Powiem szczerze ,że bardzo spodobał mi się ten produkt .Cera po nim jest przyjmna w dotyku a przy dłuższym stosowaniu widać zmianę na naszej twarzy (oczywiście na lepsze ;D ) Cena produktu to ok.6 zł.Pojemność wynosi 200 ml.Nie pamiętam gdzie go kupiłam,ale myślę,że produkt jest dostępny w wielu miejscach.
Kolejnym produktem jest Clearskin blackhead clearing.Jest on marki Avon.Tomik powinien oczyszczać naszą twarz i zapobiegać wągrą.Uważam ,że dobrze wykonuje te zadania.Twarz po jego użyciu jest na pewno lepsza niż przed.Jego cena to ok.10 zł.Pojemność wynosi 100 ml. Jak wcześniej mówiłam jest z Avonu.
Myślę,że te produkty zasługują na to,aby je polecić.Jestem ciekawa czy używaliście ich i czy macie swoją opinie.Jeżeli tak to śmiało komentujcie doda mi to wielkiego kopa do dalszego działania ;)
Mam nadzieję,że post wam się spodoba.Do zobaczenia niebawem💕
Patson

3 komentarze:

  1. Żadnego z nich nie używałam. Od długiego jednak czasu chciałabym przetestować produkty z Ziaji, bo wszyscy je tak zachwalają.. :D

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kilku z tych produktów i są świetne ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię produkty Ziajii :) także czekam na więcej tego typu postów :)

    OdpowiedzUsuń