poniedziałek, 28 marca 2016

Elegancka stylizacja

Hejka ;)
Dzisiaj przychodzę do was z pewną stylizacją.Będzie bardziej elegancko, ale mam nadzieję, że wam się spodoba.Nie będę się rozpisywać, tylko pokażę wam odrazu co przygotowałam ;)










Fotograf; Natalia
sukienka; Reserved
płaszcz; Vero Moda
kurtka jeansowa;Voice of europe
marynarka ; H&M
torebka;Stradivarius
buty;Ecco


Mam nadzieje, że stylizacja wam się podoba ;) . Piszcie w komentarzach co myślicieli na temat takich elegantszych stylizacji,oraz komentujcie tą.Ja osobiście uważam,że jest całkiem spoko.
Do zobaczenia niebawem 💕
Patson

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz ;* Liczę na więcej takich postów... Pozdrawiam ;* i czekam na kolejny ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ma ta sukienka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń